Δραστηριότητες - Νέα σχολείων

Γυμνάσιο Καλλιμασιάς Χίου, 25/04/2024 - 12:04

   Τα παλιά χρόνια, τις σκούπες τις έφτιαχναν συνήθως οι ίδιες οι γυναίκες μόνες τους. Ανάλογα με την εργασία και τον χώρο, ήταν ανάλογη και η σκούπα. Εν ολίγοις είχαμε πάρα πολλά είδη από διαφορετικές σκούπες. Σκούπες για το σπίτι, για το αλώνι, σκούπες με κοντάρι ή χωρίς κοντάρι, σκούπες μαλακές ή σκληρές.

    Έτσι κι εμείς, στο πλαίσιο της ανακύκλωσης, χρησιμοποιώντας καπάκια, φελλούς και διάφορα άλλα ανακυκλώσιμα υλικά, δώσαμε μορφή και χρώμα σε τρεις «σκούπες της γιαγιάς», στολίζοντας και ομορφαίνοντας γωνιές του σχολείου μας.

85ο Νηπιαγωγείο Θεσσαλονίκης, 25/04/2024 - 12:03

Με τη συμμετοχή γονέων των παιδιών του 85ου Νηπιαγωγείου Θεσσαλονίκης πραγματοποιήθηκαν δράσεις στην αυλή του σχολείου μας. Οι δράσεις αφορούσαν στη δημιουργία λαχανόκηπου με φύτεμα εποχικών λαχανικών και φρούτων, φύτεμα λουλουδιών σε γλάστρες, τη χρωματική ανανέωση των επιδαπέδιων  παιχνιδιών από προηγούμενη δράση, το βάψιμο μεταχειρισμένων ελαστικών για χρήση τους στην αυλή, αλλά και άλλων υλικών που σε άλλη περίπτωση θα κατέληγαν στα σκουπίδια (μεταχειρισμένα ελαστικά, ξύλινο κουτί, παιδικό τραπέζι, παλέτες).

85ο Νηπιαγωγείο Θεσσαλονίκης, 25/04/2024 - 12:02

Στο πλαίσιο του προγράμματος «Τα Σκουπίδια ξεχωρίζω και Ανακύκλωση αρχίζω» από τη θεματική «Απορρίμματα», ξεθάψαμε τα σκουπίδια που είχαμε φυτέψει σε προηγούμενη δράση μας σε γλάστρες στην αυλή του σχολείου μας στα μέσα Φεβρουαρίου του 2024. Με την ολοκλήρωση της δράσης τα παιδιά διέκριναν τις αλλαγές ή μη στα υλικά που «φυτέψαμε», αναφέροντας ποια από αυτά «εξαφανίστηκαν», «απορροφήθηκαν», «έμειναν όπως ήταν» ή άλλαξαν μορφή. Παρατήρησαν την ανάπτυξη των φυτών από πατάτες που φυτέψαμε (ακατάλληλες για βρώση) στη διάρκεια της προηγούμενης δραστηριότητας.

2/θ Νηπιαγωγείο Αγίου Κωνσταντίνου, 25/04/2024 - 11:59
Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο-Λύκειο Αγίας Παρασκευής και για κωφούς - βαρήκοους μαθητές, 25/04/2024 - 11:44

Στo πλαίσιo του θεματικού κύκλου Ευ Ζην, των Εργαστηρίων δεξιοτήτων, η εκπαιδευτικός Δαμοπούλου Ελένη, με τους μαθητές της Α’ Γυμνασίου και την πολύτιμη βοήθεια του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού, Μαρίνου Μαρία και Τέτη Πανούτσου, ετοίμασαν διαφορετικές εκδοχές ενός πλήρους και συνάμα υγιεινού πρωινού με πρωταγωνίστρια τη βρώμη.

Οι μαθητές αφού πρώτα βρήκαν συνταγές και πληροφορίες για τη βρώμη, απόλαυσαν ένα σοκολατένιο κέικ βρώμης, ένα porridge βρώμης με σοκολάτα και μπανάνα, brownies βρώμης και πίτσα ομελέτα έκπληξη!

Νηπιαγωγείο Ελεώνα, 25/04/2024 - 11:43

Φέτος, όπως και πέρσι, πήραμε μέρος στην 20η κατά σειρά υλοποίηση της Μαθητικής Εβδομάδας Δράσης της ActionAid και συγκεκριμένα στο πρόγραμμα “Η δύναμη στο πιάτο σου”,  η δράση του οποίου εναρμονίζεται και με τους στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών και συγκεκριμένα με τους στόχους 1 (Μηδενική Φτώχεια) και 2 (Μηδενική Πείνα), δίνοντας έμφαση στο ζήτημα της Διατροφικής Δικαιοσύνης (Food Justice).

Νηπιαγωγείο Ελεώνα, 25/04/2024 - 11:07

Οι εκπαιδευτικοί  του Νηπιαγωγείου και του Δημοτικού Σχολείου , μαζί με τον Σύλλογο Γονέων, έπιασαν δουλειά! Τα πινέλα πήραν φωτιά!

Η αυλή μας έγινε πιο χαρούμενη και πιο  φωτεινή με τα καινούρια επιδαπέδια παιχνίδια!

Νηπιαγωγείο Ελεώνα, 25/04/2024 - 11:10

Στα πλαίσια του Προγράμματος Ε-twinning ασχολούμαστε με την “Ασφάλεια στο Διαδίκτυο”.

Το διαδίκτυο έχει γίνει  βασικό εργαλείο στην εκπαιδευτική διαδικασία και αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας των παιδιών, ακόμα και των παιδιών νηπιακής ηλικίας. Πολύ σύντομα τα παιδιά μας θα μεγαλώσουν και θα θελήσουν να παίξουν διαδικτυακά παιχνίδια, να ανοίξουν λογαριασμό σε κοινωνικά δίκτυα. Δεν πρέπει λοιπόν να οχυρωθούμε, δεν πρέπει να τους δώσουμε τα εφόδια ώστε να πλοηγούνται  στο μέλλον με ασφάλεια στο διαδίκτυο;

Νηπιαγωγείο Ελεώνα, 25/04/2024 - 11:08

Η προαγωγή μιας ισορροπημένης διατροφής είναι σημαντική για όλους μας, ιδιαιτέρως όμως για τα παιδιά στην ηλικία των οποίων εδραιώνονται οι συνήθειες του τρόπου ζωής, που επηρεάζουν τον άνθρωπο για όλη του τη ζωή. Εδώ και αρκετές δεκαετίες γίνεται λόγος για την περίφημη Μεσογειακή Διατροφή και την υπεροχή της σε σχέση με άλλες διατροφικές συνήθειες. Αποδείχτηκε  και επιστημονικά ότι η διατροφή των λαών της Μεσογείου, πλούσια σε λαχανικά, όσπρια, φρούτα, δημητριακά και με βασική πηγή λίπους το ελαιόλαδο, συντελεί στη διατήρηση της καλής υγείας και τη μακροζωία.

Νηπιαγωγείο Ελεώνα, 25/04/2024 - 11:14

Το σύνθημά μας στο σχολείο είναι:”Ολοι μαζί είμαστε πάντα πιο δυνατοί”. Κάθε φορά που το λέμε δυναμώνουμε και χαιρόμαστε πολύ. Για το λόγο αυτό, καθημερινά προσπαθούμε να χρησιμοποιούμε λέξεις που μας κάνουν όλους να νιώθουμε όμορφα!

Νηπιαγωγείο Ελεώνα, 25/04/2024 - 11:09

Tο Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.) προχώρησε στην καθιέρωση της 4ης Απριλίου ως Πανελλήνιας Σχολικής Ημέρας Φιλοζωίας στα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης μετά από εισήγηση του ΙΕΠ.

Με την καθιέρωση της Πανελλήνιας Σχολικής Ημέρας Φιλοζωίας, επιδιώκεται η προώθηση, η ευαισθητοποίηση, η ανάπτυξη της φιλοζωίας και η υπεύθυνη κηδεμονία ζώου συντροφιάς από τους/ τις μαθητές/τριες.

Νηπιαγωγείο Ελεώνα, 25/04/2024 - 11:13

Στα πλαίσια του Σχεδίου Δράσης της Σχολικής Μονάδας με τίτλο “Όλοι μαζί είμαστε πάντα πιο δυνατοί”, πραγματοποιήθηκε διαδικτυακή συνάντηση με το Παράρτημα Τριφυλίας της Δημόσιας Κεντρικής Βιβλιοθήκης Καλαμάτας  

την Τετάρτη 14 Φεβρουαρίου 2024.

Η υπεύθυνη εκπαιδευτικός κ. Τεριζάκη Γαρυφαλλιά, αφού μας κέρδισε με το χαμόγελό της, ξενάγησε τους μικρούς μαθητές στον χώρο της βιβλιοθήκης. Στη συνέχεια μας διηγήθηκε το παραμύθι “Όλιβερ” της Birfitta Sif Εκδ. Ίκαρος, μια γλυκιά ιστορία για την διαφορετικότητα.

 

Νηπιαγωγείο Ελεώνα, 25/04/2024 - 11:08

Τον ερχομό της άνοιξης καλωσόρισαν οι μαθητές του  Νηπιαγωγείου Ελεώνα σε συνεργασία με τους μαθητές του Δημοτικού Σχολείου με μια ξεχωριστή περιβαλλοντική δράση.

Οι μαθητές φύτεψαν λουλούδια και λαχανικά  στον προαύλιο χώρο του σχολείου τους.

Στόχος της δράσης ήταν τα παιδιά με να αποκτήσουν περιβαλλοντική συνείδηση με έναν βιωματικό τρόπο και να σέβονται το περιβάλλον και όσα αυτό τους προσφέρει από πολύ μικρή ηλικία.

(1/Θ) 30ο Νηπιαγωγείο Λαμίας, 25/04/2024 - 11:02

Δημιουργία καταγραφής απορριμμάτων στη τάξη -Διαχωρισμός σκουπιδιών με βάση τα υλικά κατασκευής τους- Δημιουργία Κάδων Ανακύκλωσης

Αρχικά ζητήθηκε από τους μαθητές να ερευνήσουν που υπάρχουν απορρίμματα στη τάξη.Έπειτα με βάση τα υλικά κατασκευής τους έγινε ο διαχωρισμός και ομαδοποιήθηκαν αντίστοιχα.

(1/Θ) 30ο Νηπιαγωγείο Λαμίας, 25/04/2024 - 11:01

Τα παιδιά χρησιμοποιώντας ποικίλα εργαλεία και τρόπους προσπαθούν να καθαρίσουν το μολυσμένο νερό. Αρχικά με τσιμπίδες απομακρύνουν τα πλαστικά καλαμάκια, καπάκια και μπουκάλια και έπειτα με έναν μεγάλο μαγνήτη βγάζουν από το νερό τα μεταλλικά αντικείμενα.

 Πρόβλημα αντιμετώπισαν στο να απομακρύνουν τα  λιωμένα από το νερό χαρτιά. Διαπιστώθηκε λοιπόν ότι ο καθαρισμός των υδάτων είναι δύσκολη υπόθεση και ότι το νερό παρόλες τις προσπάθειες τους παραμένει μολυσμένο, προκαλώντας κινδύνους και αρρώστιες  στα ζώα, τα φυτά και τον άνθρωπο.

(1/Θ) 30ο Νηπιαγωγείο Λαμίας, 25/04/2024 - 11:01

Με πολύ κέφι ,φαντασία και διάθεση δημιουργήσαμε την αφίσα μας για τον Παιδικό Διαγωνισμό Ζωγραφικής ΗΕLΜΕPΑ με θέμα: “Μην Ψαρώνεις, Μπορούμε να σώσουμε τις θάλασσες”στα πλαίσια προστασίας του περιβάλλοντος.

(1/Θ) 30ο Νηπιαγωγείο Λαμίας, 25/04/2024 - 11:01

Μέλη της Μονάδας του Ο.ΦΥ.ΠΕ.Κ.Α επισκέφθηκαν τη σχολική μας μονάδα προκειμένου να πραγματοποιηθούν δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των μαθητών μας σχετικά με τη προστασία του περιβάλλοντος, τη χρησιμότητα του νερού και τις αιτίες μόλυνσης. Μετά τη παρουσίαση ακολούθησαν  δραστηριότητες κατά τις οποίες οι μαθητές εφάρμοσαν με βιωματικό τρόπο τις γνώσεις που απέκτησαν όπως δημιουργία αφίσας,κολλάζ, τραγούδια και ψυχοκινητικά παιχνίδια.

(1/Θ) 30ο Νηπιαγωγείο Λαμίας, 25/04/2024 - 11:01

Ομαδική εργασία  κολλάζ :"Αγαπάμε το θαλάσσιο οικοσύστημα και το προστατεύουμε". Οι μαθητές μέσα από την τέχνη μαθαίνουν να αγαπούν και να προστατεύουν τη φύση,υιοθετώντας νέες συμπεριφορές που θα προσφέρουν καλύτερη ποιότητα ζωής στον πλανήτη μας.

(1/Θ) 30ο Νηπιαγωγείο Λαμίας, 25/04/2024 - 11:00

Κατά την πορεία των προηγούμενων δραστηριοτήτων έγινε αντιληπτό από τα παιδιά ότι οι ανθρώπινες ενέργειες έχουν επίπτωση στις θάλασσες, στις λίμνες, στα ποτάμια και στα πλάσματα που ζουν σε αυτά. Όμως ήταν δύσκολο να αντιληφθούν ότι επηρεάζονται και τα φυτά που υπάρχουν μέσα και γύρω από τα υδάτινα οικοσυστήματα. Εισάγαμε μια καινούργια έννοια, την έννοια του οικοσυστήματος, και παρακολουθήσαμε σχετικό εκπαιδευτικό βίντεο στο youtube, προκειμένου να γίνει πιο κατανοητή η έννοια από τα παιδιά. Στο βίντεο παρουσιάστηκαν και επεξηγήθηκαν και οι τροφικές αλυσίδες μέσα στο οικοσυστήματα.

(1/Θ) 30ο Νηπιαγωγείο Λαμίας, 25/04/2024 - 11:00

« Μια μεγάλη κηλίδα… μια πετρελαιοκηλίδα»

Σελίδες

Εγγραφή στο Δραστηριότητες - Νέα σχολείων