ΕΝΕΕΓΥΛ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

Βραβευμένο: 
ΟΧΙ
Έτος Εγγραφής: 
2023
Θέματα: 
2023-2024
Νερό
Ενέργεια
Απορρίμματα
Σχολική Αυλή
Αειφόρο Σχολείο
Φύση και βιοποικιλότητα
Θάλασσες και Ακτές
Ποιότητα ζωής (υγιεινή - διατροφή)
Μετακινήσεις - μεταφορές
Κλιματική Αλλαγή
2024-2025
Νερό
Ενέργεια
Απορρίμματα
Σχολική Αυλή
Αειφόρο Σχολείο
Φύση και βιοποικιλότητα
Θάλασσες και Ακτές
Ποιότητα ζωής (υγιεινή - διατροφή)
Μετακινήσεις - μεταφορές
Κλιματική Αλλαγή
Ιδιότητα του Παγκόσμιου Πολίτη

Τα νέα του Σχολείου μας

30.4.2024

Η δενδροφύτευση στο σχολείο, ιδιαίτερα με λεμονιές, πορτοκαλιές και ελιές, προσφέρει πλήθος οφελών για το περιβάλλον, την εκπαίδευση, την υγεία και την κοινωνική συνοχή. Αποτελεί μια αξιόλογη δραστηριότητα που αξίζει να υιοθετήσουμε.

30.4.2024

Ομάδα μαθητών του σχολείου ασχολήθηκαν με τα εργαστήρια upcycling φτιάχνοντας μελωδούς. Τα συγκεκριμένα εργαστήρια παρείχαν στα παιδιά μια ευκαιρία να εκφράσουν τη δημιουργικότητά τους, ενώ παράλληλα μαθαίνουν για τη σημασία της αειφορίας. Το πιο προφανές όφελος του upcycling είναι ότι λιγότερα υλικά καταλήγουν στους χώρους υγειονομικής ταφής, αφού μπορούν εκ νέου να τα επεξεργαστούν και να κάνουν νέα ποιοτικά προϊόντα. Αυτό ενθάρρυνε τους μαθητές να σκεφτούν επιπλέον υλικά που συνήθως θεωρούσαν άχρηστα, πως μπορούν να τα μετατρέψουν σε  χρήσιμα και ωφέλιμα αντικείμενα.

30.4.2024

Τα παιδιά ζωγράφισαν τη Γη, αποτυπόνωντας το δικό τους μήνυμα ΄΄SAVE THE EARTH'' και δημιούργησαν και έναν κήπο με κολάζ, αφήνοντας έτσι το δικό τους αποτύπωμα.

30.4.2024

Η κατανάλωση τοπικής τροφής, συμβάλει θετικά στο περιβάλλον,αφου δεν διανύουμε μεγάλες αποστάσεις για την εύρεση των πρώτων υλών, μειώνοντας έτσι τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου από τις μεταφορές. Επιπλέον η καλλιέργεια παραδοσιακών ποικιλιών φυτών και η εκτροφή παραδοσιακών φυλών ζώων συμβάλλουν στη διατήρηση της βιοποικιλότητας, η οποία είναι απαραίτητη για ένα υγιές οικοσύστημα.

30.4.2024

Τα παιδιά έφεραν από τα σπίτια τους παλιά κουβάρια, κουμπιά και ρούχα (παλτό, ζακέτες, πλεκτά) και φτιάξανε καδράκια, μπρελόκ και στοιχεία για Πασχαλινές λαμπάδες.

30.4.2024

Οι μαθητές έφεραν διάφορα προϊόντα από το σπίτι τους (μέλι, ξηρούς καρπούς, γιαούρτι, σταφίδες, βρώμη) και πρότειναν ένα υγιεινό πρωινό το οποίο μπορούν να παίρνουν μαζί τους σε γυάλινα βαζάκια στο σχολείο και σε οποιαδήποτε δραστηριότητα μικροί και μεγάλοι.

30.4.2024

Αποφασίσαμε με τους μαθητές μας να προβούμε σε φύτευση αρωματικών φυτών στο κήπο του σχολείου, εστιάζοντας στα οφέλη των αρωματικών στην αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής. Πιο συγκεκριμένα θα συμβάλλουν στην απορρόφηση του διοξειδίου του άνθρακα, στη μείωση της ρύπανσης, στη βελτίωση της ποιότητας και της υγρασίας του εδάφους και στην προστασία από την διάβρωση. Η συγκεκριμένη δράση αποτελεί μια συμβολική πράξη φροντίδας προς τον πλανήτη, ενώ παράλληλα προσφέρει στους μαθητές μια μοναδική εκπαιδευτική εμπειρία.

30.4.2024

Μόλις μια μέρα πριν το κλείσιμο των σχολείων για Πάσχα. Αποφασίσαμε να πάμε μια εκπαιδευτική εκδρομή με τους μαθητές μας στο Ν. Κορινθίας, έτσι ώστε να αναζητήσουμε και να μελετήσουμε τα αποδημητικά πουλιά. Η χαρά των μαθητών ήταν απερίγραπτη, αφού τους δόθηκε η δυνατότητα από το τσιμέντο της πόλης να έρθουν σε επαφή με το πράσινο της φύσης, την βλάστηση, το νερό, τα βουνά και το οικοσύστημα της περιοχής.

30.4.2024

Οι μαθητές συγκεντρώθηκαν στο προαύλιο του σχολείου, άκουσαν μια σύντομη ενημέρωση για τη σημασία της καθαριότητας και της ανακύκλωσης και έπειτα χωρίστηκαν σε δυο ομάδες. Μάζεψαν σκουπίδια, φορώντας γάντια συγκεντρώνοντας τα σε τσάντες απορριμμάτων. Στη συνέχεια διαχώρισαν τα ανακυκλώσιμα υλικά από τα υπόλοιπα απορρίμματα, ρίχνοντάς τα στους κατάλληλους κάδους. Η δράση συνέβαλε στην ευαισθητοποίηση των μαθητών για την αειφορικήδιαχείριση των απορριμμάτων και την προστασία του περιβάλλοντος.

30.4.2024

Δίπλα σε κάδους σκουπιδιών βρήκαμε παλιές καρέκλες τις οποίες οι μαθητές καθάρισαν, έβαψαν και δημιούργησαν συνθέσεις λουλουδιών.

Διεύθυνση: 
Κύπρου & Δημ. Φωλόπουλου
12133 ΑΘΗΝΑ