Δραστηριότητες Γ΄ τάξης: Δημιουργία εννοιολογικού χάρτη

Η ενασχόληση με το θέμα ξεκίνησε με συζήτηση γύρω από το πρόβλημα της έλλειψης νερού, μιας και το θέμα αυτό ήταν στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος ολόκληρο το προηγούμενο χρονικό διαάστημα.

Αφού μέσα από τη συζήτηση οι μαθητές/τριες ανακάλεσαν στη μήμη τους το πρόβλημα της διαχείρισης του νερού τους ζητήθηκε, όπως ήταν χωρισμένι σε ομάδες να συζητήσουν και να καταλήξουν σε ζωγραφιές στις οποίες θα αποτυπώνονται οι παράγοντες που επηρεάζουν τα αποθέματα του νερού στον τόπο μας.

 

Οι παράγοντες κατανάλωσης ή και σπατάλης του νερού, που αναδείχτηκαν από τις ομαδικές ζωγραφιές ήταν:

Οι αγροτικές καλλιέργειες

Η κτηνοτροφία

Η οικιακή κατανάλωση και

Ο τουρισμός (περισσότερος κόσμος, ξενοδοχεία, πισίνες)

Συγγραφέας: 
skarkchr