Από το Παρελθόν στο Παρόν: Η Ιστορία του Νομίσματος
Στο πλαίσιο του Σχεδίου Δράσης: Δημιουργώντας Εκπαιδευτικές Γέφυρες με σχολεία, κοινότητες και τον κόσμο, στον Άξονα 9: Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα, οι μαθητές-τριες της Α’ τάξης συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα της Νομισματικής Συλλογής «Η Συλλογή σε μουσειοβαλίτσα» της Alpha Bank. Ειδικότερα, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να κρατήσουν στα χέρια τους πιστά αντίγραφα αρχαίων νομισμάτων, να παρατηρήσουν τα χαρακτηριστικά τους και να κατανοήσουν τη σημασία τους στην καθημερινή ζωή των ανθρώπων της αρχαιότητας. Οι μαθητές-τριες κατασκεύασαν τα δικά τους νομίσματα, ζωγράφισαν και συμπλήρωσαν χάρτες, καλλιεργώντας έτσι τη δημιουργικότητά τους και την ικανότητά τους να συνεργάζονται. Στόχος του προγράμματος ήταν οι μαθητές-τριες να αποκτήσουν σημαντικές γνώσεις για την ιστορία του νομίσματος και την εξέλιξή του, εμπλουτίζοντας έτσι τις ιστορικές τους γνώσεις.
Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικοί: Ειρήνη Αμοργιανιώτη ΠΕ02 & Χρήστος Τσαπάνης ΠΕ02
Στόχος 4: Ποιοτική Εκπαίδευση
Στόχος 17: Συνεργασία για τους στόχους