Ιδιωτικό Δημοτικό Σχολείο Άξιον Εστί
Τα νέα του Σχολείου μας
Στα πλαίσια του μαθήματος της Γλώσσας της Β΄ Δημοτικού, τα παιδιά ζήτησαν από τους συμμαθητές τους, για έναν διαγωνισμό κατασκευής, να φτιάξουν είτε ατομικά είτε σε ομάδες, τα δικά τους Ρομπότ. Τα ρομπότ αυτά, ήταν όλα φτιαγμένα με "άχρηστα" υλικά, υλικά που θα πήγαιναν σε μια οποιαδήποτε χωματερή και θα μόλυναν το περιβάλλον. Τα παιδιά τα αξιοποίησαν με τον καλύτερο τρόπο φτιάχνοντας εξαιρετικά έργα τέχνης τα οποία πλέον στολίζουν μοναδικά το σχολείο μας.
Μέσα από έναν ιδιαίτερο περίπατο στα μονοπάτια του Πηλίου, συναντήσαμε τις μοναδικές ομορφιές του, συζητήσαμε για τη χλωρίδα και την πανίδα του τόπου μας, αναζητήσαμε τις κρυμμένες ιστορίες και τους μύθους του βουνού. Συλλέξαμε πληροφορίες και δεδομένα από την προσεκτική παρατήρηση της ζωής του δάσους και μάθαμε έτσι πολλά και χρήσιμα πράγματα γι αυτό.
"Η φυσική δόμηση είναι ένας αρκετά νέος όρος που χρησιμοποιείται για να περιγράψει μια δομική προσέγγιση προσανατολισμένη στη χρήση φυσικών, τοπικών, προσεκτικά επιλεγμένων ή και ανακυκλωμένων υλικών, απλών εργαλείων και τεχνικών.
Θέλοντας να αναδείξουμε τη χλωρίδα του Πηλίου, φτιάξαμε μέσα στο σχολείο το δικό μας βοτανόκηπο. Αναζητήσαμε την ιστορία και τη σημασία του κάθε φυτού/βοτάνου, μιλήσαμε για τη μυθολογική τους διάσταση, γνωρίσαμε όσα από αυτά δεν είχαμε συναντήσει, ασχοληθήκαμε με τις ιδιότητες και τα χαρακτηριστικά τους και τέλος, δημιουργήσαμε με όλη μας την αγάπη το δικό μας βοτανόκηπο!!!
Οι μαθητές του σχολείου, με τη βοήθεια και την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών, αποφάσισαν να λάβουν δράση και να περιποιηθούν, όσο περισσότερο μπορούν, την παραλία του Αναύρου, στον Βόλο. Παίρνοντας όλα τα απαραίτητα μέτρα υγιεινής, τα παιδιά μάζεψαν σκουπίδια και ενημέρωσαν τους περαστικούς και τη σημασία της φροντίδας και της προστασίας των παραλιών.
Όταν η εκπαίδευση γίνεται παιδεία, η Αισθητική και η Κουλτούρα καλλιεργούνται για να γίνουν Πολιτισμός. Τα παιδιά, η μόνη μας ΕΛΠΙΔΑ!
Η τέχνη είναι ο ΤΡΟΠΟΣ, ίσως ο μόνος ΔΡΟΜΟΣ των σχέσεων. H σχολική κοινότητα μία τεράστια ΣΥΜΦΩΝΙΑ και ΟΡΧΗΣΤΡΑ που εκτελεί καθημερινά παρτιτούρες εκπαιδευτικών δράσεων. Συνεργασίας - Ομαδικότητας - Επικοινωνίας - ΕΚΦΡΑΣΗΣ Δημιουργικότητας, γνωριμίας με τη μνήμη και το ρυθμό του πνεύματος, της ψυχολογίας, της παιδαγωγικής, της συναισθηματικής νοημοσύνης, της ατομικότητας, της επικοινωνίας, της οικογένειας, της κουλτούρας και των κοινωνικών κανόνων.
Πρωταγωνιστές της ορχήστρας: παιδιά, εκπαιδευτικοί, γονείς! Μαέστρος της ορχήστρας: η ενέργεια της αγάπης και μουσικά μας όργανα: αξίες και συναισθήματα!