Συμμετοχή στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα IMMERSE με θέμα τη χαρτογράφηση της ένταξης των παιδιών προσφύγων και μεταναστών.

Συμμετοχή του 11ου Γυμνασίου Ηρακλείου στην έρευνα συλλογής δεδομένων, με τη συμπλήρωση ερωτηματολογίων, στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα  IMMERSE με θέμα τη χαρτογράφηση της ένταξης των παιδιών προσφύγων και μεταναστών.  Ο σκοπός του προγράμματος είναι να δημιουργήσει μια μεθοδολογία αξιολόγησης της ένταξης και της κοινωνικής ενσωμάτωσης των παιδιών μεταναστών και προσφύγων στην Ευρώπη. Σε αυτό το πλαίσιο το Παπικό Πανεπιστήμιο Κομίγιας της Μαδρίτης συντονίζει το πρόγραμμα με άλλους δέκα εταίρους από συνολικά έξι  χώρες, το Βέλγιο, τη Γερμανία, την Ιρλανδία, την Ισπανία, την Ιταλία, και την Ελλάδα. Το πρόγραμμα στην Ελλάδα πραγματοποιείται από το Πάντειο Πανεπιστήμιο και του Τμήματος Διεθνών, Ευρωπαϊκών και Περιφερειακών Σπουδών,σε συνεργασία την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Κρήτης με υπεύθυνη τη Βουράκη Αρετή, υπεύθυνη Ευρωπαϊκών προγραμμάτων ΠΔΚ

Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Κοκοτσάκη Αντωνία, Διευθύντρια 11ου Γυμνασίου Ηρακλείου, Αθανασάκη Μαρία, Υποδιευθύντρια, Σηφάκη Κατερίνα, ΠΕ86

#17 ΣΤΟΧΟΙ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

#ΣΤΟΧΟΣ 4: ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

#ΣΤΟΧΟΣ 5: ΙΣΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΦΥΛΩΝ

#ΣΤΟΧΟΣ 10: ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΑΝΙΣΟΤΗΤΕΣ

#ΣΤΟΧΟΣ 16: ΕΙΡΗΝΗ, ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ & ΙΣΧΥΡΟΙ ΔΕΣΜΟΙ

Συγγραφέας: 
KIRIAKI KIDONIEOS