ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΙ ΤΗ ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΡΥΠΑΝΣΗ

   ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΙ ΤΗ ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΡΥΠΑΝΣΗ

   Η συμμετοχή των εφήβων στην αντιμετώπιση της θαλάσσιας ρύπανσης και της κλιματικής αλλαγής είναι σημαντική για διάφορους λόγους:

1. Εκπαίδευση και ευαισθητοποίηση: Η συμμετοχή των εφήβων  συμβάλλει στην ευαισθητοποίηση σχετικά με το θέμα και τις συνέπειές του. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε καλύτερη κατανόηση του προβλήματος και στην ανάπτυξη πιο αποτελεσματικών λύσεων.

2. Οι μελλοντικοί ενήλικοι: Οι έφηβοι είναι η μελλοντική γενιά που θα είναι υπεύθυνη για τη λήψη αποφάσεων που επηρεάζουν τον πλανήτη. Με τη συμμετοχή τους σε αυτό το πιεστικό ζήτημα, θα αναπτύξουν ένα αίσθημα ευθύνης και δέσμευσης για την προστασία του περιβάλλοντος.

3. Ενδυνάμωση και ανάπτυξη δεξιοτήτων: Η συμμετοχή  μπορεί να ενδυναμώσει τους εφήβους και να τους βοηθήσει να αναπτύξουν σημαντικές δεξιότητες όπως η κριτική σκέψη, η επίλυση προβλημάτων και η ομαδική εργασία.

4. Δημιουργία αίσθησης κοινότητας: Η συνεργασία σε έργα που σχετίζονται με το περιβάλλον μπορεί να βοηθήσει στην οικοδόμηση μιας αίσθησης κοινότητας μεταξύ των εφήβων. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε μόνιμες φιλίες, καθώς και σε μια συλλογική αίσθηση σκοπού και επιτεύγματος.

5. Ενθάρρυνση βιώσιμων πρακτικών: Οι έφηβοι που έχουν γνώσεις είναι πιο πιθανό να υιοθετήσουν βιώσιμες πρακτικές στην καθημερινή τους ζωή, όπως η μείωση των πλαστικών μιας χρήσης. .

6. Εμπνευσμένη καινοτομία: Οι νέοι συχνά σκέφτονται δημιουργικές και καινοτόμες ιδέες για την επίλυση προβλημάτων. Η συμμετοχή τους μπορεί να οδηγήσει σε νέες, αποτελεσματικές λύσεις που μπορεί να μην είχαν εξεταστεί διαφορετικά.

7. Μακροπρόθεσμος αντίκτυπος: Η ενασχόληση τους με το περιβάλλον μπορεί να έχει μακροπρόθεσμο αντίκτυπο, καθώς μεταφέρουν τη γνώση, το πάθος και τη δέσμευσή τους για το περιβάλλον στην ενήλικη ζωή. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε μια κοινωνία με περισσότερη περιβαλλοντική συνείδηση. 

ΔΡΑΣΗ ΜΕ ΤΗΝ Α, Β, ΚΑΙ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Υπεύθυνη καθηγήτρια, Μ. Κασαπίδου ΠΕ08

Συγγραφέας: 
Mina Kranaki