Νερό
Διαβάσαμε το παραμύθι. Μια Σταγονοπαρέα στη Λίμνη μας Καταιγισμός ιδεών. Δραματοποίηση παραμυθιού.
1.Πείραμα..... Μάθαμε τις έννοιες βρασμός – εξάτμιση – συμπύκνωση – υγροποίηση – βροχόπτωση – συγκέντρωση. Τραγούδι O κύκλος του νερού
Ρωτάμε τα παιδιά πόσα ποτήρια νερό πίνουν την ημέρα. Όποιος πίνει τα πιο πολλά ανακηρύσσεται Σούπερ-Νεροφίδας και λαμβάνει ειδικό μετάλλιο. Δίνουμε στα παιδιά την πληροφορία ότι για την ηλικία τους, 4-8 ετών, συνιστώνται 6-7 ποτήρια την ημέρα. Πώς πίνουν το νερό; Σε ποτήρια; Σε παγούρια; Αγοράζουν μπουκαλάκια; Ποια τα πλεονεκτήματα του παγουριού; Ποια τα πλεονεκτήματα του νερού της βρύσης; Τι θα συνέβαινε αν συγκεντρώναμε όλα τα άδεια πλαστικά μπουκάλια από το νερό μας στην αυλή του σχολείου; Πόσο ψηλός θα ήταν ο πύργος που θα φτιάχναμε; Πόσα χρόνια θα χρειαζόταν η Γη για να διαλύσει το πλαστικό;
Πως κάνω σωστή χρήση του νερού στο σχολείο. Εξοικονόμηση.-παρατήρηση-καταγραφή βλαβών και διαρροών. Επίλυση προβλήματος.
Το νερό όμως είναι πολύ σημαντικό για την υγεία μας αλλά και για τη ζωή μας. Βλέπουμε το βίντεο που μας δείχνει τι προκαλεί το μολυσμένο νερό… Συζήτηση γύρω από το θέμα. Τραγούδι Το νερό νεράκι , Ένα νερό κυρά Βαγγελιώ .Ζωγραφική.
2.Πείραμα. Το νερό του γείτονα δραστηριότητα για την μόλυνση του νερού. Λερώνω το νερό του γείτονα, λερώνω και το δικό μου.
Επίσκεψη στο ΚΠΕ Καστοριάς ,μαζί με το Δημοτικό σχολείο Τοιχιού, όπου παρακολουθήσαμε το πρόγραμμα «Μικρή Γλυκιά Ζωή: Προσέγγιση του Μικρόκοσμου των Γλυκών Νερών», που κινητοποιεί τα παιδιά για την διερεύνηση των μικρών και συχνά δυσδιάκριτων μορφών ζωής της λίμνης. Στόχος ήταν η παρατήρηση και αναγνώριση των άμεσα διακριτών βιοτικών στοιχείων του λιμναίου περιβάλλοντος και η προσέγγιση του οικολογικού ρόλου τους .
Τραγούδι Από που είσαι ποταμάκι. Δραματοποίηση-ζωγραφική.
Βρίσκουμε , χρησιμοποιώντας το Google maps, την ακριβή τοποθεσία από το ποτάμι του χωριού μας καθώς και την πορεία του από την πηγή μέχρι την εκβολή του στην λίμνη της Καστοριάς. Συζήτηση.
Παρατήρηση και καταγραφή στην επί τόπου επίσκεψη.
Επισκεφτήκαμε το υδραγωγείο του χωριού μας και μια γεώτρηση για να ποτίζουν τα χωράφια.
Δημιουργήσαμε αφίσα με τρόπους εξοικονόμησης του νερού και μηνύματα για την προστασία του.
Αξιολόγηση