100ο Νηπιαγωγείο Αθηνών
Τα νέα του Σχολείου μας
Γιορτάσαμε την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου (2 Απριλίου) χωρίς να ξεχάσουμε τον οικολογικό προσανατολισμό του σχολείου μας! Δημιουργήσαμε σελιδοδείκτες με άχρηστο φυσικό υλικό που συλλέξαμε από τον περίπατό μας στο πάρκο της γειτονιάς. Χαρίσαμε τους σελιδοδείκτες σε γονείς και σε αγαπημένα πρόσωπα.
Συγκροτήσαμε και φέτος την Περιβαλλοντική μας Επιτροπή με βασικό στόχο τον προγραμματισμό και την υλοποίηση των δράσεων σύμφωνα με το σκοπό και τις ανάγκες του προγράμματός μας. Παιδιά, εκπαιδευτικοί , βοηθητικό προσωπικό, γονείς, εκπρόσωποι του δήμου, ενώνουν δυνάμεις, σκέψεις και καταθέτουν τις απόψεις τους για το πώς θα υλοποιηθεί το σχέδιο δράσης . Ελέγχουν και αξιολογούν πρακτικές, επανεξετάζουν την αποτελεσματικότητά τους.
Αυτή η δραστηριότητα χρησιμοποιήθηκε σαν εισαγωγή στην έννοια του ίχνους. Σ΄ ένα δίσκο με αλεύρι πειραματιζόμαστε με το αποτύπωμα ενός αντικειμένου ή το ίχνος μας. Συζητάμε αν τα ίχνη μας είναι μόνο τα αποτυπώματα μας ή μπορούν να εντοπιστούν και μέσα από άλλα πράγματα (ποια είναι τα ίχνη ζώων, ίχνη χαμένων ανθρώπων κτλ). Παίζουμε θεατρικό παιχνίδι “ψάχνω να σε βρω ακολουθώντας τα ίχνη σου”.
Αφού έχουμε δει τι μπορεί να μπει στον κομποστοποιητή φτιάχνουμε ένα επιδαπέδιο (που να οδηγεί στον κομποστοποιητή) παιχνίδι. Σχεδιάζουμε ένα γεωσκώληκα, μια και χωρίς αυτόν λίπασμα φυσικό δύσκολα θα φτιαχτεί, και τον χωρίζουμε σε 15 μέρη. Έπειτα τυπώνουμε και πλαστικοποιούμε 15 κάρτες με ό,τι μπαίνει στον κάδο(φρούτα,λαχανικά, φύλλα, τσόφλια αυγών,καφές, πριονίδι,στάχτη, γκαζόν) και ό,τι δεν μπορεί να μπει (κρέας, ψάρι, μαγειρεμένο φαγητό, γυαλί, πλαστικό,χαρτί). Με το ζάρι προχωρώ και μαζεύω ό,τι μπορώ να βάλω στον κάδο, ενώ αν πέσω πάνω σε ό,τι δεν μπαίνει χάνω τη σειρά μου.
Σελίδες
Το σχολείο μας είναι ένα μικρό δημόσιο νηπιαγωγείο στο κέντρο της Αθήνας. Κάθε χρονιά, έχοντας συνοδοιπόρους τους μαθητές, ξεκινάμε νέα ταξίδια γνώσεων θέτοντας στόχους που θα μας βοηθήσουν να έχουμε σαν άνθρωποι ατομικά αλλά και σαν κοινωνία, καλύτερη ποιότητα ζωής.