Εκπαιδευτήρια Γιαννόπουλου-Δημοτικό

Βραβευμένο: 
ΟΧΙ
Βραβεύσεις (έτη): 
Έτος Εγγραφής: 
2017
Θέματα: 
2017-2018
Απορρίμματα
2018-2019
Νερό

Τα νέα του Σχολείου μας

5.6.2019

Το σχολείο μας άνοιξε τις πορτές του σε γονείς, κηδεμόνες, αλλά και σε λοιπούς επισκέπτες και ανθρώπους της Δημοτικής Αρχής, σε μία εκδήλωση αφιερωμένη στο νερό και τη θάλασσα. Ένα από τα περίπτερα της έκθεσής μας ενημέρωσε τους παρευρισκομένους για την αξία του νερού, τη μόλυνση των θαλασσών, αλλά και τους τρόπους με τους οποίους μπορούμε να προστατεύσουμε τον υδροφόρο ορίζοντα! Μετά από την ενημέρωση ακολούθησε «εξέταση» των παρευρισκομένων με ένα τεστάκι, με σκοπό να αξιολογήσουν οι μαθητές πόσο προσεκτικά τους άκουσαν!

5.6.2019

Οι μαθητές της Δ´ τάξης έκαναν εργασίες στα iPads στο πρόγραμμα παρουσίασης keynote που αφορούν το πλαστικό που βρίσκεται στις θάλασσες και μολύνει το νερό, τι συμβαίνει αυτή τη στιγμή στον πλανήτη μας και τι κάνουν οι χώρες για να το περιορίσουν. Τα παιδιά μετέδωσαν το μήνυμά τους, παρουσιάζοντας τις εργασίες τους σε όλες τις τάξεις του Δημοτικού και του Γυμνασίου του σχολείου μας!

3.5.2019

Οι μαθητές της Γ´ Δημοτικού, στο πλαίσιο του προγράμματος «Οικολογικά Σχολεία» , ασχολήθηκαν με το Νερό. Οι μαθητές χωρίστηκαν σε πέντε ομάδες και κάθε ομάδα ανέλαβε να ασχοληθεί με ένα θέμα της μεγάλης οικογένειας του Νερού. 

Πιο συγκεκριμένα:

3.5.2019

Οι μαθητές της Β’ Δημοτικού ασχολήθηκαν με τον «κύκλο του νερού». Έμαθαν πως με την επίδραση της ηλιακής θερμότητας το νερό των θαλασσών, λιμνών και ποταμών εξατμίζεται και γίνεται υδρατμός που φτάνει στην ατμόσφαιρα. Οι υδρατμοί τότε ψύχονται και δημιουργείται η βροχή, το χιόνι ή το χαλάζι. Το νερό αυτό ξαναπέφτει στις θάλασσες, στα ποτάμια και στο έδαφος. Ζωγράφισαν με ιδιαίτερο ταλέντο  την όλη διαδικασία στις ακουαρέλες τους.

30.3.2019

Οι μαθητές της Α’ Δημοτικού ασχολήθηκαν με την έννοια του νερού και τη σημασία του για την ύπαρξη ζωής. Έγινε μια περιγραφή του τρόπου κατανομής του νερού στον πλανήτη, με σκοπό τα παιδιά να αντιληφθούν τη χρησιμότητα αυτού. Μελέτησαν συγκεκριμένα τα οφέλη που προσφέρει στο κομμάτι της γεωργίας και της κτηνοτροφίας, αλλά και στην δυνατότητα που χρήσης αυτού από κάθε ζωντανό οργανισμό. Ως αντιπαραβολή είδαν το ανθρώπινο σώμα και το ποσοστό νερού που υπάρχει σε αυτό.

17.3.2019

Οι μαθητές της Ε’ Δημοτικού, αφού εργάστηκαν σε ομάδες, ετοίμασαν μια καμπάνια για την αξία και την εξοικονόμηση του νερού. Δημιούργησαν μικρές αφίσες, καθεμία με το δικό της μήνυμα. Οι εργασίες τους αναρτήθηκαν στους διαδρόμους του σχολείου, ώστε να γίνουν όλοι οι μαθητές κοινωνοί του μηνύματός τους!

13.3.2019

Οι μαθητές της Δ´ τάξης έκαναν εργασίες για το πλαστικό που βρίσκεται στις θάλασσες και μολύνει το νερό: Όλα τα παιδιά έκαναν ομαδικές εργασίες σε χαρτόνια.

Συγκεκριμένα σας παρουσιάζουμε:

Α) χελώνα που τρώει πλαστική σακούλα

Β) πλαστικά σκουπίδια μέσα στη θάλασσα

Γ) φώκια τυλιγμένη στο λαιμό με δίχτυα

Δ) γλάρος που βρέθηκε στην ακρογιαλιά με πλαστικά στο στομάχι του

Ε) κολλάζ με φωτογραφίες από τη μόλυνση του νερού.

10.6.2018

Οι μαθητές της Α’ Δημοτικού ασχολήθηκαν με την έννοια και τη χρησιμότητα της Ανακύκλωσης. Μέσα από παιχνίδι και κατασκευές δημιούργησαν με ανακυκλώσιμα υλικά μικρά έργα τέχνης! 
Σας τα παρουσιάζουμε!

3.6.2018

Στις 19 Μαΐου πραγματοποίηθηκε στο σχολείο μας η Ανοιχτή Ημέρα Θετικών Επιστημών. Η Ανακύκλωση βρισκόταν, όπως της αρμόζει βέβαια, σε περίοπτη θέση. Οι μαθητές σε μια προσπάθεια να ευαισθητοποίησουν το κοινό, ανέδειξαν την αναίτια σπατάλη πλαστικού που παρατηρείται καθημερινά και συντελεί στην καταστροφή του περιβάλλοντος, κάνοντας σύγκριση των μπουκαλιών που χρησιμοποιούμε στη διάρκεια μιας εβδομάδας για την κατανάλωση νερού με ένα παγούρι πολλαπλών χρήσεων.

3.6.2018

Οι μαθητές της Στ’ Δημοτικού δημιούργησαν τους δικούς τους πίνακες από ανακυκλώσιμα υλικά, χρησιμοποιώντας όσα έμαθαν για την ανακύκλωση κατά τη διάρκεια της φετινής χρονιάς. Σας τους παρουσιάζουμε! 

 

Σελίδες

Το σχολείο μας ιδρύθηκε το 1927 στις παρυφές της σημερινής Νίκαιας του Πειραιά, από την Αικατερίνη Χ. Γιαννοπούλου με σκοπό να διατηρηθεί ο πολιτισμός της Ιωνίας και η παράδοση των Ελλήνων της Μικράς Ασίας, καθώς και να διαδοθεί το μεγαλείο του Ελληνισμού. Η έλευση της δεκαετίας του ’30 βρήκε το σχολείο διευρυμένο, μετρώντας πλέον δύο κτηριακές εγκαταστάσεις στο ενεργητικό του. Με τη δημογραφική έκρηξη που σημειώθηκε στην ευρύτερη περιοχή του Πειραιά, το μαθητικό δυναμικό υπερδιπλασιάστηκε. Το πνευματικό και επιμορφωτικό έργο του, το έχει καθιερώσει πλέον στις συνειδήσεις των γονέων, που όλο και περισσότεροι το εμπιστεύονταν. Κατά την περίοδο της κατοχής το σχολείο λειτουργούσε κανονικά και εκτός από τον εκπαιδευτικό χαρακτήρα παρουσίασε και το ανθρωπιστικό του πρόσωπο, με τη διεξαγωγή συσσιτίων και έμπρακτης βοήθειας στους άπορους. Το σχολείο της Γλυφάδας ιδρύεται από τη Μαρία Μ. Γιαννοπούλου   το 1954 και λειτουργεί παράλληλα με το μεγάλο  πια σχολείο της Νίκαιας. Μέσα σε λίγα χρόνια μεταφέρεται σε ιδιόκτητες εγκαταστάσεις  και κατά την επόμενη εικοσαετία επεκτείνεται σταδιακά. Το 1983 τη διοίκηση διαδέχεται η τρίτη γενιά, με εκφραστή το  Χαράλαμπο Γιαννόπουλο. Με αγάπη για τα παιδιά, οργανωμένη δουλειά και πίστη στην πρόοδο, το σχολείο αναπτύσσεται  και προσφέρει  σταθερά στους μαθητές του την καλύτερη δυνατή παιδεία και αγωγή. Στο πλαίσιο  αυτών των  στόχων το 1992 ιδρύεται το Γυμνάσιο και το 1993 μας βρίσκει  με τρεις πλήρεις βαθμίδες - Νηπιαγωγείο, Δημοτικό και Γυμνάσιο - ενώ  από το 1995 λειτουργεί και Λύκειο. Την τελευταία δεκαετία το μαθητικό δυναμικό μας υπερδιπλασιάστηκε, με αντίστοιχη αύξηση του διδακτικού μας προσωπικού  από  εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων. Η επιτυχημένη πορεία που έχουν διαγράψει και συνεχίζουν να έχουν τα Εκπαιδευτήρια  Γιαννόπουλου στις Πανελλήνιες εξετάσεις είναι συνάρτηση του έργου που επιτελείται σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης με αποκορύφωμα το Λύκειο.

Διεύθυνση: 
Βας. Γεωργίου Β 39
16674 Γλυφάδα