ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΜΟΙΡΑΣΜΟΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΗΝ ΚΟΜΠΟΣΤΟΠΟΙΗΣΗ

Οι μαθητές/τριες της ομάδας Περιβάλλοντος σχεδίασαν το παρακάτω ερωτηματολόγιο και το μοίρασαν σε μαθητές διαφόρων ηλικιών (Α, Β και Γ Γυμνασίου καθώς και Α, Β και Γ Λυκείου).

Στη διανομή και συλλογή των ερωτηματολογίων στους μαθητές του Λυκείου συμμετείχαν και μαθητές του εκλεγμένου δεκαπενταμελούς του σχολείου μας με σκοπό την εμπλοκή της σχολικής κοινότητας στην προσπάθεια της Ομάδας Περιβάλλοντος για την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των υπολοίπων μαθητών/τριων σε περιβαλλοντικά ζητήματα.

Έχετε ξανακούσει τη λέξη κομποστοποίηση;

α) ναι

β) όχι

Τι πιστεύετε ότι είναι η κομποστοποίηση;

α) παραγωγή τροφίμων

β) παραγωγή λιπάσματος

γ) παραγωγή γλυκού κομπόστου από φρούτα

Ποιο από τα παρακάτω υλικά μπορούν να χρησιμοποιηθούν στην κομποστοποίηση;

α) ξερά φύλλα και κομμένο γρασίδι

β) ωμό κρέας

γ) λάδια

δ) τίποτα από τα παραπάνω

Το κουτάκι του αναψυκτικού μπορεί να κομποστοποιηθεί;

α) ναι

β) όχι

Ποιο από τα παρακάτω υλικά δεν είναι κατάλληλο για χρήση κομπόστ;

α) κατακάθια και φίλτρα καφέ

β) ψάρια

γ) φακελάκια τσαγιού

Πιστεύετε ότι τα σκουλήκια του εδάφους, οι γεωσκώληκες, επιταχύνουν τη διαδικασία της κομποστοποίησης;

α) ναι

β) όχι

Που χρησιμοποιείται το κομπόστ;

α) σε όλα τα φυτά

β) σε ορισμένα μόνο φυτά

Πιστεύετε ότι η κομποστοποίηση μπορεί να βοηθήσει θετικά τον άνθρωπο και το περιβάλλον γενικότερα;

α) ναι

β) όχι

Πιστεύετε ότι η συλλογή των οικιακών απορριμμάτων βοηθάει στην μείωση των ρύπων από τις χωματερές;

α) ναι

β) όχι

Σε ποια από τα παρακάτω πιστεύετε ότι χρησιμεύει και βοηθά η κομποστοποίηση; (Μπορείτε να επιλέξετε περισσότερα από ένα αν θέλετε)

α) παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας

β) εξοικονόμηση χρημάτων

γ)  παραγωγή τροφίμων και γλυκού κομπόστου

δ) προστασία του περιβάλλοντος

ε) παραγωγή ηλιακής ενέργειας

στ) τίποτα από τα παραπάνω

Συγγραφέας: 
Φώτης Καρβέλης