[Του Έρωτα οι μπόρεσες...]
Τα βιώματα των παιδιών είναι αυτά που (θα έπρεπε να) οδηγούν στην διερεύνηση των θεμάτων. Μεγάλη η κινητικότητα (εμπορική κυρίως) για τη γιορτή του έρωτα αλλά σπουδαία ευκαιρία να ανακαλύψουμε αυτό το συναίσθημα που συχνά προκαλεί αμηχανία. Η υπέροχη ιστορία του Ερωτόκριτου και της Αρετούσας αναβίωσε στο σχολείο μας.
Αρχικά είδαμε την ιστορία δραματοποιημένη από παλαιότερη δουλειά των μαθητών του σχολείου μας εδώ και αναλύσαμε με τη βοήθεια του τρισδιάστατου βιβλίου μας (επίσης παλιότερη δουλειά μαθητών του σχολείου) τα βασικά στάδια της ιστορίας μας. Στη συνέχεια τα καταγράψαμε και χωριστήκαμε σε ομάδες. Η πρώτη ομάδα δημιούργησε το εξώφυλλο με συννεφόλεξο στο word art και ζωγραφική. Η δεύτερη ομάδα ζωγράφισε τις σκηνές και η τρίτη ομάδα κατέγραψε στο word την ιστορία σύντομα. Στη συνέχεια συνθέσαμε το βιβλίο και το βάλαμε στη δανειστική μας βιβλιοθήκη, ώστε να το χαρούμε στα σπίτια μας κατά τον δανεισμό. Το βιβλίο μας φυσικά το μετατρέψαμε και σε ηλεκτρονική μορφή εδώ.
Πώς όμως νιώθουν οι πρωταγωνιστές στο τέλος της ιστορίας και τί σκέφτονται; Η τεχνική θεάτρου "Ρόλος στον τοίχο" μας βοήθησε να διαχωρίσουμε το συναίσθημα από την σκέψη και να μπούμε στη θέση του Ερωτόκριτου και της Αρετούσας. Την σκέψη την ζωγραφίσαμε και το συναίσθημα το καταγράψαμε μέσω θεατρικού παιχνιδιού. Το έργο του Θεόφιλου μας βοήθησε να εντοπίσουμε τους πρωταγωνιστές και φυσικά η υπέροχη δημιουργία θα μπει στην Gallery μας ώστε όποιος θέλει να γίνει για λίγο Ερωτόκριτος ή Αρετούσα.
Τέλος με τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης (ρομπότ bing) δημιουργήσαμε μέσω οδηγιών ψηφιακά έργα τέχνης της ιστορίας και το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό!!!