Δραστηριότητες - Νέα σχολείων

1ο Νηπιαγωγείο Λ. Αιδηψού, 01/04/2020 - 10:36

Το σχολείο μας, συμμετέχοντας στο μαθητικό διαγωνισμό ανακύκλωσης αλουμινίου ECOTWEET, συγκεντρώνει το αντίστοιχο υλικό σε κάδο που τοποθετήθηκε στο προαύλιό του, έτσι ώστε αυτό να παραδοθεί στο τέλος του χρόνου στο Κέντρο Ανακύκλωσης Αλουμινίου (ΚΑΝΑΛ). Με σκοπό την ευαισθητοποίηση μεγαλύτερου κοινού, ενημερώθηκε η τοπική κοινωνία με δελτία τύπου στα ΜΜΕ και άρχισε να ανταποκρίνεται θετικά σε αυτό το κάλεσμα. Το χρηματικό ποσό που θα δοθεί από το ΚΑΝΑΛ, αντίστοιχο του βάρους αλουμινίου που θα συγκεντρωθεί, θα χρησιμοποιηθεί από το σχολείο σε δράση περιβαλλοντικού ενδιαφέροντος.

Δημοτικό σχολείο Λουτρόπολης Θερμής , 23/03/2020 - 15:20

> Μια και τα σχολεία είναι κλειστά λόγω κορωναϊού είπαμε να δημοσιεύσουμε μια σειρά φωτογραφίες από το πρόγραμμα «Μαθαίνω την ιστορία του τόπου μου με τη βοήθεια της τεχνολογίας».

> Το πρόγραμμα ξεκίνησε τον Δεκέμβριο του 2019 σε  συνεργασία με τη Δημόσια  Βιβλιοθήκης Μυτιλήνης και στόχο έχει να γνωρίσει στους μαθητές την τοπική  ιστορία με τη βοήθεια των Νέων Τεχνολογιών. Υπεύθυνοι είναι οι εκπαιδευτικοί Αντώνης Βάλεσης, Αντώνης Τηνιακός και Βάσω Γιακμόγλου.

Γυμνάσιο Κοίμησης Σερρών, 23/03/2020 - 15:19

Ο Συνεργάτης κος ΤΣΙΓΑΡΙΔΑΣ ΦΩΤΗΣ στο πρόγραμμα « Όρος Κερκίνη (Μπέλες). Το μπαλκόνι του ουρανού! Όμορφη φυσική κερκίδα παρατήρησης φυσικών και ιστορικών τεκταινομένων της περιοχής των Σερρών» που υλοποιούμε φέτος στο Οικολογικό Γυμνάσιο Κοίμησης ΣΕΡΡΩΝ κάτοικος του χωριού ΘΡΑΚΙΚΟΥ-ΟΜΑΛΟΥ που βρίσκεται στους πρόποδες του όρους ΚΕΡΚΙΝΗ (ΜΠΕΛΕΣ) και στην είσοδο του Στρυμόνα στην Λίμνη ΚΕΡΚΙΝΗ, μας έστειλε ψηφιακά, πρόσφατες φωτογραφίες απο το χωριό του που είναι μέρος του πεδίου μελέτης που μας απασχολεί!

53ο ΓΕΛ ΑΘΗΝΩΝ, 12/03/2020 - 11:55

2 δημιουργίες που μας αφυπνίζουν πριν να είναι πολύ αργά!

53ο ΓΕΛ ΑΘΗΝΩΝ, 12/03/2020 - 11:56

Ενώνουμε τις φωνές μας με εκείνες των νέων όλου του κόσμου για την Κλιματική Αλλαγή με αφορμή τις φοβερές πυρκαγιές στην Αυστραλία.

Γυμνάσιο Κοίμησης Σερρών, 12/03/2020 - 11:58

Στις 10 Μαρτίου 2020 ανακοινώθηκε το κλείσιμο των Σχολείων για 14 μέρες. Τα μέλη της περιβαλλοντικής ομάδας του Οικολογικού Γυμνασίου Κοίμησης στενοχωρήθηκαν διότι, τέθηκαν σε αναστολή, δυο από πολύ καιρό καλά προγραμματισμένες, σημαντικότατες εκπαιδευτικές περιβαλλοντικές επισκέψεις του σε πεδία μελέτης, στα πλαίσια του προγράμματος «Όρος ΚΕΡΚΙΝΗ (Μπέλες). Το μπαλκόνι του ουρανού».

Δημοτικό σχολείο Λουτρόπολης Θερμής , 11/03/2020 - 13:51

Νοστιμότατη πλατσέντα περιλάμβανε το επιδόρπιο , που σερβίραμε την Τρίτη 3 Μαρτίου στους μαθητές μας στα πλαίσια του διατροφικού προγράμματος του σχολείου "Ανακαλύπτω την τοπική κουζίνα"
Μας την έφτιαξε η γιαγιά του Γιώργου Ανδριώτη μαθητή της Β΄ τάξης, με όλα τα υλικά δικά της και την έφερε στο σχολείο η μητέρα του σε πολύ φροντισμένες συσκευασίες.
Τη σέρβιραν στους συμμαθητές τους ο Γιώργος και ο Νικόλας, μαθητές της Β΄τάξης . Όλα τα παιδιά, αλλά και οι δάσκαλοι έμειναν ενθουσιασμένα με τη γεύση της . Ευχαριστούμε πολύ για όλα .
 

Δημοτικό σχολείο Λουτρόπολης Θερμής , 11/03/2020 - 13:50

Λαχταριστή καρυδόπιτα περιλάμβανε σήμερα το επιδόρπιο που μοιράσαμε στους μαθητές μας στα πλαίσια του διατροφικού μας προγράμματος "Ανακαλύπτω την κουζίνα του τόπου μου". Μας την έφτιαξε και μας την έφερε η Βάσω Μαντζουράνη , μητέρα του μαθητή Δημήτρη Καραχαρίση. Το μέλι και τα καρύδια μας τα πρόσφερε δωρεάν το S/M ΑΒ, που ευχαριστούμε θερμά.
…………………………………………..
Την σέρβιραν ο Δ. Καραχαρίσης και ο Χρ. Λημνιός . Ήταν νοστιμότατη .Τόσο πολύ άρεσε στα παιδιά , που ορισμένα ζήτησαν και έφαγαν τρία… κομμάτια. Γεια στα χέρια σου Βάσω

Δημοτικό Σχολείο Σχολή Καραβάνα, 11/03/2020 - 13:50

Οι μαθητές της Σχολής Καραβάνα συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα της Μη Κερδοσκοπικής Οργάνωσης «Μπορούμε», https://www.boroume.gr με τίτλο  «Μπορούμε στο σχολείο». Σκοπός του προγράμματος είναι η ενημέρωση και η ευαισθητοποίηση των παιδιών για την σπατάλη του φαγητού και συνεπώς στην εξοικονόμηση φυσικών πόρων, τον εθελοντισμό και την κοινωνική προσφορά.

Δημοτικό Σχολείο Σχολή Καραβάνα, 11/03/2020 - 13:49

 

Οι μαθητές της Στ τάξης είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν με τον  αρχιτέκτονα κ. Μόρα Αντώνιο σχετικά με το θέμα  της πράσινης ανάπτυξης και τις εφαρμογές αυτής στην αρχιτεκτονική σύγχρονων κτιρίων. Αρχικά, τέθηκαν ερωτήματα γύρω από το πώς ξεκίνησε η ανάγκη του ανθρώπου για επιβίωση και κατ’ επέκταση για στέγη κάνοντας μια αξιοσημείωτη ιστορική αναδρομή σε διάφορα είδη κατοικιών που ανα τους αιώνες κατασκεύαζε ο άνθρωπος σε διάφορα μέρη της Γης.

Δημοτικό Σχολείο Σχολή Καραβάνα, 11/03/2020 - 13:49

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για τη σημασία του νερού παρακολούθησαν οι μαθητές της Γ’ και Δ’ τάξης του σχολείου μας από τη ΔΕΥΑ Λάρισας. Οι υπεύθυνες ενημέρωσαν τα παιδιά για την προέλευση του νερού που πίνουμε, για τον τρόπο καθαρισμού και διανομής του στην πόλη, όπως και για τη λειτουργία των δικτύων ομβρίων υδάτων και αποχέτευσης. Μέσα από βίντεο και κουίζ είχαν την ευκαιρία να αντιληφθούν τη σημασία του νερού στη ζωή του ανθρώπου.Στη  συνέχεια ακολούθησε συζήτηση για τους τρόπους με τους οποίους οι ίδιοι και οι οικογένειές τους μπορούν να συμβάλλουν στην εξοικονόμησή του.

Παιδικός Σταθμός- Νηπιαγωγείο "Η Φωλιά του Παιδιού", 11/03/2020 - 13:49

ΧΑΡΤΙΝΕΣ ΜΟΛΥΒΟΘΗΚΕΣ: Σε ρολά από χαρτί κουζίνας κολλήσαμε διάφορες χαρτοπετσέτες, τα κόψαμε και τα κολλήσαμε σε ένα κομμάτι χαρτόκουτας που το είχαμε ντύσει με σελίδες από  παλιά παραμυθία.

ΔΕΝΤΡΟ ΑΜΥΓΔΑΛΙΑΣ: Χρησιμοποιήσαμε ρολά κουζίνας που τα τυλίξαμε από παλιές εφημερίδες για να φτιάξουμε τον κορμό και για κλαδιά κόψαμε σελίδες από εφημερίδες και  τις βάψαμε.  Για τα άνθη της  χρησιμοποιήσαμε άσπρα και ροζ καπάκια από διάφορα μπουκάλια.  

Νηπιαγωγείο Αγίου Σύλλα, 11/03/2020 - 13:48

Πρόκειται για μια ερώτηση που μας κάνουν τα παιδιά και καταλήγουμε στο συμπέρασμα: γιατί έχει αλάτι! Και πώς βρέθηκε αυτό το αλάτι; Διαβάζουμε το παραμύθι με τον γαίδαρο που μετέφερε σακιά με αλάτι και έπεφτε στο ποτάμι δήθεν να ξαποστάσει.... (Β. Μάστορη, Απορίες παιδιών Η Θάλασσα). Φτιάχνουμε δύο μικρά σακιά με αλάτι (τα σακιά είναι από λευκό τούλι). Στο ένα σακί έχουμε αλάτι και στο άλλο ζάχαρη. Τα βυθίζουμε σε νερό και τα παιδιά βλέπουν πώς διαλύεται και γίνεται πιο ελαφρύ, όπως στο παραμύθι. Κάνουμε πείραμα για τη διαλυτότητα και τη γεύση. Τελικά...γιατί η θάλασσα είναι αλμυρή;

Παιδικός Σταθμός- Νηπιαγωγείο "Η Φωλιά του Παιδιού", 11/03/2020 - 13:47
απλώνοντας το μείγμα

ΔΡΑΣΗ ΕΠΑΝΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗΣ: «Φτιάχνουμε οικολογικό χαρτί ανακύκλωσης!»

Νηπιαγωγείο Αγίου Σύλλα, 11/03/2020 - 13:47

Είδαμε τα εκπαιδευτικά βίντεο για την μόλυνση των θαλασσών από πετρελαιοκηλίδα και αποφασίσαμε να δούμε πόσο πραγματικά δύσκολος είναι ο καθαρισμός της. Χρωματίσαμε το νερό γαλάζιο και λιώσαμε βούτυρο (μπορεί να γίνει και με λάδι). Το ανακατέψαμε με λίγο μαυρο χρώμα και το ρήξαμε στη θάλασσα. Τα παιδιά εντυπωσιάστηκαν με το γεγονός ότι η πετρελαιοκηλίδα μας επιπλέει ενώ ο βυθός φαινόταν καθαρός! Αρχίσαμε να παίρνουμε διάφορα μέτρα για τον καθαρισμό της: με καλαμάκια, κουτάλια, βαμβάκι και ένα πλωτό φράγμα.

Δημοτικό σχολείο Λουτρόπολης Θερμής , 09/03/2020 - 12:37

Mια ακόμα σημαντική διάκριση απέσπασε το «ΘΗΤΑ της Θερμής»  η εφημερίδα του Δημοτικού Σχολείου της κωμόπολης. Το ειδικό τεύχος που εξέδωσε για  τον 6ο Πανελλήνιο μαθητικό διαγωνισμό «Κύπρος, Ελλάδα, Ομογένεια: Εκπαιδευτικές Γέφυρες» τιμήθηκε με  1ο βραβείο στην κατηγορία των σχολικώς εφημερίδων.

Στο διαγωνισμό συμμετείχαν πάνω από 300 σχολεία και οι μαθητικές δημιουργίες έφτασαν τις 2.000 σε όλες τις  κατηγορίες (εικαστικά έργα,  λογοτεχνικά,  ταινίες, τις μουσικές συνθέσεις και  ψηφιακές δημιουργίες).

Γυμνάσιο Κοίμησης Σερρών, 09/03/2020 - 11:21

Όρος Κερκίνη η πλούσια βλάστηση του που φτάνει ως και τα 200 μέτρα από τις κορυφές του, συνέπεια των επιφανειακών υδάτων αποτελεί ένα παράθυρο στην ζωή!

Η χλωρίδα του όρους ΜΠΕΛΕΣ ανά υψομετρική βαθμίδα:

1ο Νηπιαγωγείο Κιτσίου, 09/03/2020 - 11:11

Αποφασίσαμε με τους μαθητές μας να μοιραστούμε την ιστορία του σχολείου μας με τους γονείς. Με χαρά τους καλέσαμε και τους μιλήσαμε για όλα όσα ανακαλύψαμε σχετικά με τους αρχαιολόγους και την ανασκαφή που προηγήθηκε της κατασκευής του σχολείου μας. Οι μαθητές τους παρουσίασαν την ιστορία του σχολείου μας όπως τη σκέφτηκαν και την εικονογράφησαν και στη συνέχεια τους ξενάγησαν στους χώρους με τις αρχαίες πέτρες στην αυλή.

Δημοτικό Σχολείο Ωρεών Εύβοιας, 09/03/2020 - 11:09
1. Ως memory

Η  Υπεύθυνη του προγράμματος, Δ/ντρια του Σχολείου, Τσελίκα Χριστούλα, εμπνεύστηκε και δημιούργησε ένα παιχνίδι για την κοπμοστοποίηση. Ποια υλικά τρώει ο γεωσκωληκάκης μας, που βρίσκεται μέσα στον κομποστοποιητή μας και ποια δεν τα τρώει? Οι μαθητές το μαθαίνουν ευχάριστα και ξέρουν τι πρέπει να ρίξουν μέσα στον κομποστοποιητή μας.

Το παιχνίδι παίζεται με δύο τρόπους:

1. Σαν memory

53ο ΓΕΛ ΑΘΗΝΩΝ, 06/03/2020 - 10:03

Εργασίες των μαθητών της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης του 53ου ΓΕΛ Αθηνών για τον περιορισμό των πλαστικών μιας χρήσης

Σελίδες

Εγγραφή στο Δραστηριότητες - Νέα σχολείων